Ändrade telefontider för vår kundservice från och med 1 januari 2025
Vi vill informera dig som kund att vi från och med 1 januari 2025 ändrar våra telefontider till 07:30-12:00. Det finns fortsatt möjlighet att mejla in och besöka oss under våra ordinarie öppettider, läs mer om våra öppettider under Kontakta oss.
Vi uppmuntrar er också att använda våra digitala kanaler, såsom vår hemsida och Mina sidor. På Mina sidor kan du som kund enkelt följa din förbrukning, skicka in ärenden, få en översikt över dina avtal, fakturor och dokument. Genom att använda dessa digitala tjänster kan ni få snabb och smidig service när det passar er bäst.
Vi ser fram emot att fortsätta ge er bästa möjliga service!
FAQ – Vanliga frågor
– Kan jag fortfarande kontakta er utanför de nya telefontiderna? Ja, ni kan fortfarande mejla in era frågor och besöka oss personligen utanför de nya telefontiderna.
– Vad kan jag göra på Mina sidor? På Mina sidor kan ni följa er förbrukning, skicka ärenden, få en översikt över era avtal, fakturor och dokument.
– Var kan jag hitta mer information om era öppettider? För mer information om våra öppettider, läs mer under Kontakta oss.